星期三, 5月 03, 2006

又關我事?

昨日下午,我的 lead 叫我星期五代替他開一個會。是關於我們最近發現的新問題。因為他要開另一個會。我沒想到,今天,竟然要我做 PPT 解釋問題,建議解決辦法!!!感謝天主,有 mail 做藍本,但是真的不知道為何變了我要去 Drive 解決辦法。或者天主要我學習做這種事,真的不知道。又有一個怪事,另外一組的老闆要求與我談 Career;真的奇怪。我們只凈下兩個人做這個 Project,可謂相依為命了。是不是要我做新的 Project?真的耐人尋味。不過我相信主的帶領,沒有什麼要擔心的。不過真的費解費解!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

生日快樂,願天主賜福你和你家庭。
開工大吉,恭祝你新的工作順利,常有主在身邊!
手術成功,早日康復,侍奉主前。
多點休息,每天能精神地為主為人服務!
結婚周年快樂,白頭到老,互助互愛。
新生命,求主保守,快高長大。
拉埋天窗的,準備充足,事事順利!

主祐,JC上

3 則留言:

M 說...

I would treat that as opportunity to learn. Life is full of surprise and you never know that you will learn some really useful stuff when doing things not at your will.

M 說...

I would rather treating this as an opportunity to expand your skill. Life is full of surprise and you never know that you may learn some really useful stuff while working on things not at your will.

Unknown 說...

Yes, I know this is a chance to do something new or different. But I am also very curious to know what is going on.